پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس به مناسبت روز ملی خلیج فارس


فاطمه جراره رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس ، طی پیامی فرا رسیدن روز ملی خلیج‌فارس را تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهربندرعباس ، متن پیام فاطمه جراره بدین شرح است:
خلیج فارس براى ایرانیان تنها یک نام نیست، بلکه حرمتی دارد برابر با ایثار و از جان گذشتگی تمام شهیدانی که برای صیانت از این سرزمین مقدس بارها و بارها جواب یاوه گویی های دشمنان را با نثار جان خود دادند.


دهم اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس یادآوراقتدار، رشادت ها و حماسه آفرینی ها ، شوکت و امید ایران و ایرانی است؛ میراثی گرانسنگ که ایرانیان آزاداندیش روزگار کهن برای ما به یادگار گذاشته اند تا همواره مایه فخر و مباهات ما و نسلهای آینده باشد. خداوند را شاکریم که در سایه غیرت و همت و عزم ملی نام خلیج فارس به عنوان مظهر صلح و دوستی، برای همیشه، بر فراز تاریخ ایران خواهد درخشید.


اینجانب این روز بزرگ و ملی را به همه مردم استان هرمزگان و بالاخص شهر بندرعباس تبریک عرض نموده و نام و یاد همه حافظان خلیج فارس، مبارزان دلیر، مرزداران و مدافعان جان بر کف این خطه و شهیدان دارا و رئیسی که در راستای حفظ و پاسداری از خلیج فارس، جان خود را نثار نمودند گرامی می دارم، امید است که در سایه شجاعت، آزادگی و همدلی تمام غیور مردان و شیر زنان ایران اسلامی از مرزهای این خطه از کشورمان با اقتدار حراست نمائیم و خلیج فارس به عنوان مظهر اقتدار ملت برای همیشه بر فراز تاریخ ایران اسلامی بدرخشد.