پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس به مناسبت روز معلم


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس فاطمه جراره ، رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس طی پیامی 12 اردیبهشت روز معلم را تبریک گفت . متن پیام بدین شرح است :

تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند ، این موهبت را به پیامبران و اولیای پاك خویش ارزانی كرده است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد كه تعلیم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرینش درآمد . انسان نیز با پذیرش این مسئولیت ،‌ نام خویش را در این گروه و در قالب واژه مقدس «معلم» ثبت كرده است.

معلّمان دلسوز و فداكار؛ ای مشعلان هستیبخش عالم ؛ تقدیر از زحمات شما وظیفه ی هر انسانی در این كره ی خاكی است. زیرا درد و رنج جامعه را تنها عاشقانی چون شما درك خواهند كرد . تن و روح فرزندان این مرز و بوم ، فقط به تلاش و نیّت پاك و خالصانه ی عزیزانی مانند شما پرورش خواهد یافت .

ضمن گرامیداشت روز معلم از معلمان عزیز و دلسوز که در پیشبرد اهداف و پیگیری امور آموزشی و پرورشی در صف اول ایستاده اند تقدیر وتشکر می نمایم و امید آن دارم که درسایه ی الطاف الهی همواره در سنگر خدمت به آموزندگان علم و دانش این مرز و بوم وآینده سازان میهن عزیزمان استوار و سرافراز بمانید.