عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت:جای بسی تاسف است که جوانان این شهر نادیده گرفته می شوند و حق آنها ضایع می‌شود. برای چندمین بار بر مبنای دلسوزی به شهردار تذکر می دهم چنانچه تصمیم درست و جدی در مدیریت کادر فنی و استفاده از ظرفیت های بومی و ماندگار گرفته نشود حتما برخورد جدی تری خواهیم کرد و به هیچ وجه از حق جوانان استان هرمزگان و ورزشکاران کوتاه نخواهیم آمد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، اسماعیل رئیسی حسنلنگی در نطق پیش از دستور صد و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس، اظهار کرد: بار دیگر یکی از پرده های ظلم و نسل کشی غاصبین صهیونیست و متحدین پوشالی آنها به کنار رفت و روح و قلب نه تنها مسلمین بلکه تمام آزادگان جهان را به درد آورد.

وی افزود: جنایت های اخیر رژیم سفاک صهیونیستی در بمباران زنان و کودکان غزه طبق همه قواعد اخلاقی، عرفی، حقوقی و بین المللی غیرقابل پذیرش است.

رئیسی حسنلنگی ادامه داد: این حجم از شیطان صفتی در کشتار و تکه تکه کردن کودکان؛ زنان و سالمندان نشان دهنده پستی و رذالت این غاصبینی است که شیاطین روزگار در پوست انسان هستند.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: قاتلینی پست تر از حیوان که نام انسان نهادن بر آنها، توهین بزرگی به جوامع انسانی و چه بسا حیوانات است؛ چرا که حتی حیوانات هم به اصول اخلاقی پایبند هستند.

وی ادامه داد: امروز باید غیرت مسلمین به جوش آید و فریاد دادخواهی آنان به گوش تمام جهانیان رسد. محاصره و نسل کشی مسلمانان در فلسطین و نیز جنایات کور تروریستی در منطقه اقداماتی زاییده از حضور نامشروع شیطان بزرگ امریکا و غده سرطانی اسرائیل در منطقه بوده که با سکوت و بی تفاوتی برخی کشورهای اسلامی منطقه پرورش یافته است.

رئیسی عنوان کرد: جای تعجب نیست که حامیان لجام گسیخته این کودک کش همان آدم سوزان و مثله کنندگان هیروشیما ناکازاکی، فلوجه ویتنام، افغانستان، عراق و حالا هم فلسطین باشند که بانگ پوچ دموکراسی سر می دهند ولیکن خود مروجین اول و آخر وحشی گری در مقابل چشم جهانیان اند و با تمام وقاحت از جنایتکاران صهیونیستی دفاع می کنند.

وی اضافه کرد: همانانی که حقوق بشر را چون قرآنی بر سر نیزه معاویه صفتان کرده اند و می خواهند جنایت آشکار خود را با جریان رسانه های کذاب خود تطهیر نمایند.در این میدان هر جوانمردی لب به اعتراض می گشاید و خطاب به بی طرفان عرصه جنگ انسانیت می گوید، که بدانید ای مدعیان آزادی و ای تماشاچیان عرصه کربلای فلسطین، سکوت و بی طرفی شما در مقابل کشتار کودکان و بیماران بی دفاع نشان دهنده بی وجودی و حس درنده خویی شماست که این چنین پرده بر چشمان شما کشیده است.

این عضو شورا با بیان اینکه حمایت همه جانبه از فلسطین، وظیفه تمام دولت های آزاده و به طریق اولی، کشورهای مسلمان است، اضافه کرد: پاسخ دادن به این رفتار سفاکانه رژیم صهیونیستی که چیزی جز تقلای بی نتیجه برای جبران شکست مفتضحانه آنها در طی عملیات طوفان الاقصی نبوده، بر همه دولت های مسلمان واجب است زیرا اگر کوتاهی گردد این جنایت همچنان ادامه خواهند یافت.

وی اظهار کرد: امروز جهان بیدارتر از هر زمان دیگری از شرق تا غرب و از پیر تا جوان حامی مبارزین آزادی قدس بوده و دست و پا زدن های بیهوده رژیم جعلی صهیونیست و حمایت های همه جانبه کشورهای استکباری از او، جز تکیه بر لانه سست عنکبوت نیست و طبق وعده الهی که از لسان مبارک ولی امر مسلمین جهان ایراد گردید پیروزی نهایی با مردم فلسطین خواهد بود.

رئیسی گفت: آگاه باشید و بدانید که این جنایت ها بی پاسخ نخواهد ماند چرا که حریف شما در این میدان ما هستیم و چون عذاب الهی و به تقدیر الهی لانه سست تر از عنکبوت شما را بر خواهیم چید.

وی بیان کرد: از باب دلسوزی و تذکر به شهردار بندرعباس عملکرد ضعیف تیم فوتبال شهرداری با هزینه کرد آنچنانی از بودجه شهرداری و بی مدیریتی در این حوزه مورد نقد می باشد.  مواردی که در فضای مجازی، تماس شهروندان و مراجعه حضوری مردم به جهت نتایج ناموفق فصل قبل و چند بازی این فصل تیم شهرداری بندرعباس که از نزدیک در ورزشگاه شاهد آن بودم و مطالبه گری جوانان و تماشاگران عزیز استان مبنی بر سابقه ناموفق سرمربی فعلی شهرداری و نتیجه ضعیف آن مورد انتقاد جدی ورزش دوستان بود. مطالبه گری عمومی مردم در زمینه ورزش و ما بعنوان نماینده مردم باید به این مطالبه گری عمومی توجه داشته باشیم.

 رئیسی خطاب به شهردار بندرعباس افزود: رویه غلط و اشتباه گذشته را تکرار نکنید. بنده در همین صحن شورا این تذکرات را داده ام که مدیریت تیم شهرداری با توجه به نتایج ضعیف نیاز به تغییر دارد و شهرداری باید ورود جدی کند اما متاسفانه گوش شنوایی وجود نداشته و ندارد و اتفاق مثبتی رخ نداده است.

این عضو شورا گفت:  پول بیت المال به هدر می رود و شهردار باید پاسخگوی هزینه چند میلیاردی باشد.

رئیسی انتقاد خود را به سمت ظرفیت های ورزشی استان برد و تصریح کرد:  از ظرفیت مربی و کادر فنی و بازیکنان بومی برای هدایت این تیم استفاده نمی شود. علیرغم اینکه ما در فصل گذشته 15میلیارد و پانصد میلیون تومان و فصل جدید 18میلیارد و پانصد میلیون تومان در سال 1402  هزینه برای این تیم اختصاص داده شده حق و سهم بازیکنان و مربی بومی در جایگاه تیم شهرداری بندرعباس دیده نمی‌شود.

وی با بیان این نکته که 90 تا 95 درصد بازیکنان غیر بومی هستند، گفت:  آیا  سیاست و توصیه شورا و شعار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری این بود؟!  جای بسی تاسف است که جوانان این شهر نادیده گرفته می شوند و حق آنها ضایع می‌شود. برای چندمین بار بر مبنای دلسوزی به شهردار تذکر میدهم چنانچه تصمیم درست و جدی در مدیریت کادر فنی و استفاده از ظرفیت های بومی و ماندگار گرفته نشود حتما برخورد جدی تری خواهیم کرد و به هیچ وجه از حق جوانان استان هرمزگان و ورزشکاران کوتاه نخواهیم آمد.

انتهای خبر/