نائب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت:  نظر شخصی بنده مخالفت با دفن پیکر شهید، نه تنها در شهرداری بندرعباس بلکه در هر مکان دیگری غیر از اماکن مقدسه و گلزار مطهر شهداست، چرا که غربت مزار مطهر شهدا در بسیاری از اماکن متفرقه کاملاً دفن شده اند كه شاهد بی حرمتی هایی به این لاله های گمنام هستیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، یعقوب دبیری نژاد در نطق پیش از دستور صد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: در خصوص موضوع دفن پیکر مطهر شهیدگمنام دفاع مقدس در محوطه شهرداری بندرعباس نیز، قبل از آنکه بخواهم سخنی بگویم ، به عنوان کسی که سیزده سال به انتظار بازگشت پیکر دایی مفقودالاثرش با چشم انتظاری والدین و خانواده شهدای مفقودالاثر آشنایی کامل دارد، عرض می کنم، نظر شخصی بنده مخالفت با دفن پیکر شهید، نه تنها در شهرداری بندرعباس، بلکه در هر مکان دیگری غیر از اماکن مقدسه و گلزار مطهر شهداست، چرا که غربت مزار مطهر شهدا در بسیاری از اماکن متفرقه کاملاً دفن شده اند كه شاهد بی حرمتی هایی به این لاله های گمنام هستیم.

وی ادامه داد: اما در خصوص دفن شهید در محوطه شهرداری بندرعباس برایم سوال شده، چطور این همه شهید را در اماکن و ادارات مختلف دفن نمودند، هیچکس هیچ مطالبه و مخالفتی نداشت اما به دفن شهید در محوطه شهرداری رسیده، بهانه خوبی برای تحریک عواطف پاک مردم شهید پرور بندرعباس شده تا از شهرداری و شورا انتقام جویی کنند.

دبیری نژاد تصریح کرد: اخیرا هم شایعه نموده اند که پارکینگ شهرداری را برای تدفین شهید در نظر گرفته اند که اصلا درست نیست. باز هم تاکید می کنم بنده مقام شهدا به خصوص شهیدانی که نه تنها از جان که حتی از نامشان گذشتند را خیلی بالاتر از تدفین در مکانی غیر از گلزار مطهر شهدا و اماکن مقدسه می دانم اما این حجم از مخالفت و تحریک سایرین، آن هم از سوی برخی خواص که از سابقه سیاسی و اجرایی آنان اطلاع کامل دارم برایم تعجب آور است. خواهشمندم شهدا و عواطف پاك مردم را وسيله انتقام جويي قرار ندهيد.

انتهای خبر/