احمد کناری نژاد عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در صد و چهارمین جلسه رسمی شورا تذکراتی را به شهردار داد و گفت: شهردار بندرعباس تذکرات اعضای شورا را سریعا بررسی و گزارش اقدامات را به شورا ارائه نماید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، احمدکناری نژاد عنوان کرد: شهر بندرعباس نیازمند تعریف پروژه های عمرانی کلان و بزرگ مقیاس است که متاسفانه در این ۲ سال صورت نگرفته است و فقط پروژه های نیمه کاره دوره قبل در حال انجام است .

وی ادامه داد: آقای شهردار با کار عالمانه وجهانی شهر را تبدیل به کارگاه عمرانی کنید .متاسفانه بعد از گذشت ۲ سال هنوز خبری از بوستان ۵ هکتاری و شهربازی نیست .

کناری نژاد تصریح کرد: آقای شهردار، منطقی نیست که بگوییم شهر با یک ساعت بارندگی به این وضع بیفتد درمان آب گرفتگی های شهر با اقدامات مسکن اتفاق نمی افتد باید ریشه ای و با برنامه ریزی موضوع را بر طرف کرد .لطفا حال مردم را با بی برنامه گی تلخ نکنید .

این عضو شورا اضافه کرد: نسبت به پروژه ۱۹۲ واحدی مسکن پرسنل شهرداری بندرعباس پس از ۱۵ سال بلاتکلیفی پایان دهید متاسفانه بعد از گذشت ۲ سال هنوز اقداماتی که مشکلات پرسنل را برطرف نمایید صورت نگرفته است .

وی بیان کرد: شهردار محترم قطعا در چند روز گذشته فضای مجازی و افکار عمومی را پیرامون ساخت واحداث مقبره شهید و تعیین محل دفن در شهرداری بندرعباس را دنبال کرده است. پس لازم است در جهت روشن شدن موضوع و این تصمیم با شهروندان گفتگو نمایند که دفن شهید گمنام در شهرداری بندرعباس را با چه هدفی و برای چه منظور و مساله در نظر گرفته اند. توجه به نظرات و دیدگاه های شهروندان و خانواده معظم شهدا پیرامون این مساله باید برای شهرداری و شخص شهردار مهم باشد و بدون هر گونه کوتاهی شهردار محترم باید در خصوص مساله تدفین شهید در حیاط شهرداری توضیحات لازم را ارائه بدهند.

کناری نژاد اظهار کرد: پارک جنگلی جهاد که اکنون به نام"مجموعه طبیعت" تغییر نام یافته، حدودا ۷ سال قبل به منظور آبادانی و رونق بیشتر از منابع طبیعی به شهرداری تغییر مدیریت یافته است. با این پیش زمینه که تنها پارک جنگلی بندرعباس با مساحت ۳۲ هکتار یکی از معدود تفرجگاه‌های شهر بندرعباس بوده و در فصول خنک سال با استقبال خوبی روبرو می‌شد، متأسفانه این پارک جنگلی از زمان تحویل به شهرداری روز خوش ندیده است. چرا که بر اساس شواهد موجود، بسیاری از درختان قدیمی و بلند مجموعه قطع شده و مابقی هم به دلیل عدم نگهداری صحیح یا عمدا، در حال خشک شدن است.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: باغ پرندگان بندرعباس هم به عنوان یکی از معدود جاذبه‌های شهر، متأسفانه از ۶ - ۵ ماه قبل تعطیل شده و علت آن مستهلک شدن فضاهای نگهداری پرندگان است که البته پرنده‌ای هم در باغ نمانده و هرکدام که توان پرواز داشته، با پاره شدن توری‌ها، فرار کرده است.

انتهای خبر/