رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به برخی اظهار نظرها درخصوص انتقام خون شهدای کرمان گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی را زیر سوال نبرید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، مصیب نظری در یکصد و دهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس، اظهار کرد: در وقوع حادثه تروریستی کرمان عوامل انتحاری استفاده شده بود و قطع یقین پشت همه این شرارت‌ها و جنایات، استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: دشمنان درصدد بودند با انجام اقدامات مذبوحانه و تروریستی و به شهادت رساندن زائران حاج‌قاسم، نام و یاد این شهید والامقام را به حاشیه بکشانند اما این اتفاق رخ نخواهد داد و دشمنان این آرزو را به گور خواهند برد.

نظری گفت: مردم ایران و دلدادگان جبهه مقاومت با شهید حاج‌قاسم انس و الفت گرفته‌اند حتی در ایام غیر از شهادت این شهید، هر وقت نام ایشان در جلسات رسمی و غیر رسمی به میان می‌آید مردم همان حرارت و تازگی که در دی‌ماه ۱۳۹۸ «روز شهادت» غصه به دلشان می‌نشیند. لذا حرکات مذبوحانه و تروریستی دشمنان نمی‌تواند مردم را از مکتب حاج‌قاسم دور کند.

وی خطاب به کسانی که دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی را زیر سوال می‌برند، گفت: طبق حکم مقام معظم رهبری و بر اساس این که ولایت مطلقه فقیه را قبول داریم قرار است فصل‌ الخطاب، ولی فقیه باشند، لذا در حوزه‌هایی از قبیل اطلاعاتی و امنیتی که تخصص نداریم اظهار نظر نکنیم و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی را زیر سوال نبریم.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس تأکید کرد: اطمینان داریم که دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، طبق دستورات فرمانده کل قوا، رهبر معظم انقلاب به موقع، پاسخ دشمنان را خواهند داد و آنکه باید بفهمد، می‌فهمد و محکم پاسخ داده می‌شود.

نظری در پایان تصریح کرد: تمامی جنایات دشمنان بر علیه مردم ایران، از سوز عملیات طوفان الأقصی است که بخش کوچکی از مقاومت، آن را انجام دادند.

انتهای خبر/