سید امیر سامع نایب رئیس شورای شهر و رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری اصفهان گفت: وضعیت شهر بندرعباس در نوار ساحلی با ساخت بلوار،نورپردازی ،اماکن رفاهی و  تفریحی که در چندسال اخیر رخ داده، ستودنی است.

وی اضافه کرد: یک سری مشکلات محیط زیستی که در سابق وجود داشت حل شده است و مقداری از مشکلات محیط زیستی  در خصوص ورود  پساب به دریا هنوز به قوت خودش باقی است.

سامع افزود: بازار ماهی فروشان قدیمی جایش را به بازار ماهی فروشان مدرنی داده است  که الزامات بهداشتی در آن رعایت و نظارت نیز بر آن وجود دارد.

وی ادامه داد: زیبا سازی ساحل بندرعباس کار قابل تقدیر دیگری است که از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر  بندرعباس در سالهای اخیر انجام شده و مردم با آسودگی و رفاه بیشتری از دریا و ساحل استفاده می کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه خورها ، فضای نازیبایی را برای شهر بندرعباس ایجاد  کرده است، گفت: شهر  موجودیتی یکپارچه و هماهنگ است و این یکپارچگی باید در تمامی ابعاد دیده شود.

سامع بیان کرد: سامان دادن به خور ها و روان آب ها وظیفه تمامی دستگاه های حاکمیتی در استان است و اگر در این پیوند مشکلی وجود دارد، باید اصلاح گردد.

وی اضافه کرد: وقتی معضلات شهری در بین حاکمیت و شوراها به بحث گذاشته می شود، برآیندی ایجاد خواهد شد که می تواند به هرحل مشکلات کمک کند.

انتهای خبر/