معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان با بیان اینکه اکنون 45 سالگی انقلاب اسلامی خود را جشن گرفته‌ایم،گفت: پیشرفت کشور در احیای تمدن نوین اسلامی است. 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس،احسان کامرانی، معاون سیاسی امنیتی استاندارهرمزگان امروز پنجشنبه در دومین روز از پنجمین نشست رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها و هشتمین نشست شهرهای حماسه ساز انقلاب اسلامی در محل سالن جلسات شهرداری بندرعباس، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: تمام امورات و تصمیماتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گرفته می شود بر مبنای دو مولود در ماه شعبان است.
کامرانی با بیان اینکه میلاد سراسر نور امام حسین(ع) و امام زمان(عج) در ماه شعبان واقع شده است گفت: مکاتبی که داریم و آن چیزی که در جمهوری اسلامی دنبال می شود برگرفته از ماه شعبان است.

وی تاکید کرد: بسیاری از ارتش‌های دنیا فرهنگ ایثار و شهادت ما را ندارند و مکتب انتظار نیز از دیگر برکاتی است که برگرفته از نیمه شعبان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندارهرمزگان با اشاره به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن امسال، ابراز کرد: نسبت به حضور پرشور مردم شگفت زده شدیم و این نشانگر بصیرت مردم و پرچمداری و
صیانت آنها از انقلاب اسلامی است.

کامرانی با بیان اینکه آمریکای جنایتکار و سردمداران آنها می گفتند که جمهوری اسلامی 40 سالگی خود را نمی بیند، خاطرنشان کرد: جان بولتن خبیث نوید عدم 40 سالگی ما را می داد و
هم اکنون 45 سالگی انقلاب خود را جشن گرفته ایم.

وی ادامه داد: وقتی یک تمدنی 40 سال از عمر خود را بگذراند یعنی به بلوغ خود رسیده و جمهوری اسلامی نیز شامل همین موضوع است وامروز باید به ظرفیت‌های بیشتری فکر نماییم که
تشکیل تمدن نوین اسلامی و احیای مجدد آن چیزی است که ما را به پیشرفت های بیشتری می‌رساند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان به تحولات منطقه پرداخت و گفت: هم اکنون بیش از 120 کشور دنیا مردمانش بر علیه رژیم صهیونستی و قتل هایی که انجام داده‌اند راهپیمایی
می‌کنند و این نشانگر دفاع مشروع از مردم دنیا از مردم مظلوم غزه است.

کامرانی تصریح کرد: در خود اروپا نیز هیچکسی باور نمی کرد در قلب لندن برای مراسمات انگلیس، مردم در راهپیمایی‌ها شرکت کنند و این از تحولات تمدنی در جهان است.
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در استان هرمزگان شورای شهر و شهرداری‌ها کارهای خیلی خوبی انجام داده اند، عنوان کرد: جهاد امیدآفرینی واقعی در دل مردم از اهداف است .
به گفته معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان؛ در آغاز دولت فعلی، 22 بسته متنوع و متکثر، حدود یک هزار و 32 پروژه با مبلغ تقریبی 105 هزار میلیارد تومان از سفر اول رئیس جمهور تا
کنون در استان هرمزگان انجام یا کلنگ زنی شده است.

کامرانی اضافه شدن 5 هزار مگاوات به ظرفیت برق کشور با تاسیس نیروگاه اتمی سیریک را یکی دیگر از ظرفیت های خوب این استان دانست.
وی با تاکید بر اینکه همدلی در کارها باید شکل گیرد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان هرمزگان همدلی و همراهی بین تمامی قوا و دستگاه‌ها وجود دارد که باعث شده است کارهای
روی زمین مانده پیگیری شود که احیای 600 کارخانه در این استان نشان از همت و همدلی بین دستگاهی است.معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان در خصوص انتخابات سخن گفت و اظهار کرد: زمان زیادی تا برگزاری انتخابات نداریم و از روز گذشته تبلیغات کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری آغاز شده است و باید کمک نماییم مشارکت مردم و همچنین انتخاب اصلح اتفاق افتد و افرادی به مجلس راه پیدا کنند که بتوانند در تراز جمهوری اسلامی باشند.
کامرانی از عملکرد شورای نگهبان تمجید کرد و گفت: شورای نگهبان در تایید و رد صلاحیت کاندیداها به خوبی عمل کرده است و از همه سلایق در انتخابات پیش روی حضور دارند.
وی در پایان گفت: اختیارات و وظایف مجلس شورای اسلامی بسیار متنوع است و برای تحول‌زا بودن، باید افرادی به این پارلمان راه پیدا کنند که بتوانند به درستی نقش آفرینی کنند.

انتهای اخبار/