رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: ما در راه آزادی قدس قدمی به عقب بر نمی‌داریم، پا پس نمی کشیم و برای کمک به مردم غزه در این فشارهای مختلف خون و جان می‌دهیم و در کنار این عزیزان خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، مصیب نظری ظهر امروز در یکصد و پانزدهمین جلسه رسمی شورای شهر بندرعباس ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید رضازارعی، سومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان اظهار کرد: شهید رضا زارعی که فردی مومن، جهادی و انقلابی بود توسط رژیم غاصب صهیونیستی و به وسیله جنگنده‌های این رژیم غاصب به شهادت رسیدند.

رئیس شورای شهر بندرعباس مطرح کرد:ما اعضای شورای شهر بندرعباس شهادت این بزرگ مرد را خدمت مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، خانواده معظم شهید و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

نظری خطاب به رژیم صهیونیستی و دشمنان این مرز و بوم بیان کرد: هرگاه خون بی‌گناهی از ملت ایران بریزد، خون جوانان بیشتری بر علیه دشمنان اسلام و رژیم غاصب صهیونیستی می‌جوشد.

وی تصریح کرد: ما در راه آزادی قدس قدمی به عقب بر نمی‌داریم و ما برای کمک به مردم غزه در این فشارهای مختلف خون و جان می‌دهیم و در کنار این عزیزان خواهیم بود.

رئیس شورای شهر بندرعباس بیان کرد: بی شک دلاورمردان ما در سپاه انتقام خون پاک شهید رضا زارعی را خواهند گرفت و ما نیز از همین صحن علنی مجلس مطالبه انتقام خون شهید زارعی را از همرزمان او داریم.

نظری ضمن تقدیر از کسانی که در برگزاری انتخابات پرشور در استان زحمت کشیدند، گفت: به منتخبان مردم در حوزه مرکزی هرمزگان تبریک عرض می کنم و امیدوارم با همکاری و همدلی که با یکدیگر خواهیم داشت باعث پیشرفت هر چه بیشتر شهر بندرعباس شویم.

وی با اشاره به روز درختکاری خاطر نشان کرد: فضای سبز شهرداری بندرعباس زحمات فراوانی را در گسترش فضای سبز در پارک‌ها و فضاهای شهری دارد؛ اما لازم است قدم‌های بیشتری برداشته شود.

انتهای خبر/