رئیس شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه یکی از نرم‌افزارهای خوب جهاد تبیین راهیان نور است، گفت: راهیان نور ما را با فضا و روحیاتی که باعث شد ما در مقابل نبرد تمام اهریمن‌ها پیروز شویم آشنا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، مصیب نظری ظهر امروز در یکصد و شانزدهمین جلسه رسمی شورای شهر بندرعباس با اشاره به برگزاری راهیان نور دریایی در هرمزگان اظهار کرد: راهیان نور دریایی یکی از ابتکارات خوب فرهنگی و اجتماعی است که نظام به موقع و خوب انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس مطرح کرد: راهیان نور جنگ پنهان، جنگ تحمیلی را برای نسل جدید یادآور می‌شود؛ همچنین ما هر میزان‌ در تقویت راهیان نور قدم بر داریم کم است.

نظری مطرح کرد: کسانی که در مناطق راهیان نور جنوب و غرب کشور و حتی در راهیان نور هر چه جوانان را به آن سوق دهیم در راستای جهاد تبیین قدم برداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه یکی از نرم‌افزارهای خوب جهاد تبیین راهیان نور است، تصریح کرد: راهیان نور ما را با فضا و روحیاتی که باعث شد ما در مقابل نبرد تمام اهریمن‌ها و مستکبرین شرق و غرب در هشت سال دفاع مقدس بایستیم و پیروز شویم آشنا می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: تمام مستکبرین جهان در جنگ دفاع مقدس جمع شده بودند تا جمهوری اسلامی ایران را به زمین بزنند اما رزمندگان با دلاور مردی مقابل آنها ایستادند.

نظری خاطرنشان کرد: نوجوانان، جوانان و دانشجویان علاقه فراوانی به مناطق جنگی دارند و ما هر چه بیشتر آنها را با شهدا آشنا کنیم در جامعه موفق‌تر خواهیم شد.

انتهای پیام/