رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به سانسور شدید جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه گفت: چه تعداد کودک باید کشته شود تا وجدان‌های خفته نهادهای بین‌المللی بیدار شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، مصیب نظری در یکصد و هجدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس که ظهر امروز با دستور کار ارائه گزارش عملکرد فعالیتها و خدمات نوروزی به مسافران و گردشگران در ایام نوروز ۱۴۰۳،برگزار شد با اشاره به سالروز شهادت سیدمحمد باقر صدر و خواهر وی، اظهار کرد: این دو شهید والامقام که به دست صدام به شهادت رسیدند الگوی مقاومت برای همگان هستند.

وی افزود: فردا نیز، سالروز شهادت سید اهل قلم، سیدمرتضی آوینی است که انصافاً با شنیدن نریشن‌ها و مشاهده مستندهای ناب وی در عرصه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خود به خود به یاد ایام رشادت‌های رزمندگان اسلام می‌افتد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان کرد: آنچه که امروزه، نمود پیدا کرده و تداوم مسیر رشادت‌های سیدمرتضی آوینی می‌باشد، نقش مستقیم و تعیین‌کننده رسانه است.

نظری ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با شاعران فرمودند «اثر رسانه از موشک‌ها بیشتر است» لذا در تولید و ارتقای سواد رسانه‌ای باید بکوشیم تا بتوانیم اثرگذار باشیم.

وی همچنین گفت: همگان شاهدیم بالغ بر ۳۰ هزار کشته و مجروح در غزه در انحصار و سانسور شدید رسانه‌ای در دنیا قرار گرفته است، اگر هر کشور دیگری، این کشتار و خونریزی به راه انداخته بود تمامی رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌کردند اما با سانسورهای رسانه‌ای صورت‌گرفته در غزه، جنایات علیه حقوق بشر در غزه و فلسطین نادیده گرفته شده است، چه تعداد کودک باید شهید شوند تا وجدان‌های خفته نهادهای بین‌المللی بیدار شود؟!

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان داشت: مردم نوعدوست ایران اسلامی و همچنین استان هرمزگان در راهپیمایی روز قدس هم ندای همبستگی مردم غزه و هم فریاد انتقام از رژیم‌ منحوس صهیونیستی بابت هدف قراردادن کنسولگری ایران در سوریه را سر دادند، قطعاً به تدبیر فرمانده کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) و هم رزمندگان جبهه مقاومت و دلاورمردان ایران اسلامی، انتقام به موقع و دقیق از رژیم کودک‌کش صهیونسیتی که تار عنکبوتی بیش نیست گرفته می‌شود که برای این رژیم خبیث، پشیمان‌کننده خواهد بود.

انتهای پیام/