عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: آقای شهردار! اگر تیم فوتبال شهرداری به لیگ دسته سه برود حضرتعالی مقصر هستید و باید پاسخگوی افکار عمومی باشید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، اسماعیل رئیسی در نطق پیش از دستور صد و بیستمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران که چشم جهانیان را روزها به آسمان خیره نگه داشته  و خواب و خوراک را بر غاصبان صهیونیستی حرام کرده است به خوبی نشان داد که امروز معادلات منطقه و جهان فرزندان روح الله خمینی رقم می زند.

وی افزود: این اتفاق مبارک که باعث شادی مردم آزاده در سراسر جهان شد به لطف خداوند متعال و با درایت رهبری فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای و پشتیبانی مردم غیور و به برکت خون شهیدان جبهه مقاومت و رشادت رزمندگان اسلام به دست آمد تبریک عرض می نمایم.

رئیسی ضمن تذکر به شهردار بندرعباس، عنوان کرد: آقای شهردار! در پروژه های عمرانی شاهد آن هستیم که از برنامه زمانبندی عقب هستید اما تاکید بنده در خصوص پروژه های عمرانی بالاخص تقاطع غیرهمسطح مهرگان است که بارها این موضوع را از طریق معاونت عمرانی شهرداری، ریاست محترم شورای اسلامی شهر بندرعباس و کمیسیون های مربوطه این موضوع را پیگیری کردم که متاسفانه پس از  بررسی های انجام شده در پل مهرگان سوالات زیادی مطرح است و چیزی که مشخص، مشهود و محرز می باشد، کوتاهی صورت گرفته در این پروژه است.

وی ادامه داد: این موضوع را تاکید کنم که ماهیت این پل این بود که 40 درصد نیاز به منابع مالی نداشت یعنی باید پیمانکار 40درصد از پروژه 120 میلیاردی پل مهرگان، کار را انجام می داد که این اتفاق رخ نداده است.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: بعد از دو سال حداقل علیرغم اینکه باید 40 درصد از این پروژه انجام می شد اجرایی نشده است، از ریاست محترم و هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بندرعباس خواستارم که شهردار حتما در جلسه بعدی حضور پیدا کنند و در خصوص این موضوع پاسخگوی اعضای شورا و افکار عمومی باشند.

وی اضافه کرد: من نمی توانم سکوت کنم وقتی منافع مردم به خطر می افتد. چقدر این پروژه باید تعدیل بخورد، آیا این حق الناس نیست؟

رئیسی افزود: موضوع بعدی که بارها تذکر داده ام، در خصوص تیم فوتبال شهرداری بندرعباس می باشد که از 21 بازی انجام شده در رده پایین جدول در حال سقوط به لیگ دسته سه کشور است که این خسران بزرگ را چه کسی باید جواب دهد؟

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: میلیاردها تومان در فوتبال شهرداری بندرعباس هزینه کردیم که متاسفانه شاهد نتایج ضعیف هستیم، در اول فصل بنده تذکر دلسوزانه را دادم که باید مدیریت صحیح و استفاده از ظرفیت های بومی تیم بسته شود باز خبری نشد اما الان پایان فصل است که 4 بازی مانده، تیم فوتبال شهرداری در جدول ۱۴ تیمی در انتهای جدول در رده دوازدهم می باشد. این ظلم بزرگی به اهالی ورزش استان هرمزگان و ورزشکاران و ورزش دوستان شهر بندرعباس می باشد.

وی عنوان کرد: علیرغم مصوبه بودجه میلیاردی و  هزینه هنگفت و متاسفانه به دلیل مدیریت ضعیف و عدم توجه به تذکرات اعضای شورا، امروز می بینیم تیم فوتبال شهرداری در حال سقوط است.

رئیسی تصریح کرد: این تاوان را چه کسی می خواهد بدهد؟ کسی گوشش بدهکار نیست، تعجب می کنم غصه می خورم و با خودم عهد کردم که اگر منافع مردم به خطر بیفتد سکوت نکنم، نمی توانم به هر حال نسبت به این موضوع بی توجه باشم، انتظار هم داشتم موضوع به اینجا نرسد که پایان خط باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آقای شهردار! اگر تیم فوتبال شهرداری به لیگ دسته سه برود حضرتعالی مقصر هستید و باید پاسخگوی افکار عمومی باشید.

انتهای پیام/