نطق،یاداشت

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: متاسفانه سهم مردم بندرعباس از صنایع بزرگ دود و آلایندگی و بیماری های مختلفی است که  دامن مردم را می گیرد و منابع و سود آن و بهره‌اش باید کسانی دیگر ببرند. 

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: مسئولین استان هرمزگان! با توجه به مشکلات معیشتی مردم، به دادشان برسید!مردم شریف و نجیب مسئولیت خود را می دانند و همیشه به مسئولیت خود در قبال نظام و انقلاب عمل کرده اند، اکنون زمان انجام وظیفه مسئولین است. چرا که مردم با حضور خود در تمامی صحنه ها نشان داده اند که پای این نظام و انقلاب ایستاده اند. نمونه آن مشارکت پر شور و حضور پر شکوهشان در انتخابات بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، اسماعیل رئیسی حسنلنگی در نطق پیش از دستور خود، گفت: شهادت فرزند ایران اسلامی و فرزند هرمزگان شهید سرافراز شهید القدس مدافع حرم «شهید رضا زارعی» را محضر مردم شریف و نجیب استان هرمزگان و خانواده محترم و معزز ایشان و همرزمان دلاور ایشان و مردم خوب شهر بندرعباس و بخصوص مردم زادگاه این شهید والا مقام بخش شمیل و روستای کرمون تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در جلسات آینده طرح سؤال کتبی را خدمت شهرداری بندرعباس ارسال می‌کنیم، درآمد شهرداری پایین آمده است و مردم درخواست‌های مختلفی دارند. اگر اقدامی نشود در جلسات آینده طرح سؤال از شهردار بندرعباس انجام خواهد شد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: پروژه فاضلابی كه ده سال به بهانه تحريم متوقف بود، طی دوسال اخير با وجود همان تحريم ها ٤٥درصد پيشرفت فيزيكی دارد. سال ها درگير تحريم های داخلی بوديم.