رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس مطرح کرد؛

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شهرداری بندرعباس و به ویژه آتش‌نشانی بندرعباس به عنوان معین استان در نظر گرفته می‌شود لذا از دستگاه‌های بالادستی و دولت تقاضا داریم که در تجهیز آتش‌نشانی شهر بندرعباس اقدام کنند.


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، مصیب نظری در نود و ششمین جلسه رسمی این شورا، ضمن تقدیر از موکب‌داران و خادمان ابا عبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران، اظهار کرد: شهیدان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس از انقلاب اسلامی و وجب به وجب خاک جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده و کشور را نسبت به تهاجمات مختلف واکسینه کردند.
وی افزود: امنیت و آسایش امروز کشور ایران فقط به همت شهدا، ایثارگران و غیور مردان ایرانی که در پرتو انقلاب اسلامی تحقق یافت.
نظری گفت: در آستانه سالروز شکست حصر آبادان هستیم که آن نفس مسیحایی امام راحل به جبهه‌ها رسید و نفوذ کلام امام (ره)، خود به خود، مسیر را برای فتوحات مختلف باز می‌کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: آنچه بر ما واجب است این است که همانند شهدای دفاع مقدس برای دفاع از ارزش‌های جمهوری اسلامی دریغ نورزیم و هرجا لازم بود برای دفاع و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی محکم و استوار پا پیش بگذاریم.
وی با گرامیداشت هفته وحدت و میلاد نبی اکرم (ص) بیان کرد: تشیع و تسنن، نقاط مشترک زیادی بین یکدیگر دارند باید توجه کرد که در دین آنگونه که بر حفظ اتحاد و همدلی و خروجی آن تأکید شده، بر اختلاف تأکید نشده است.
نظری با اشاره به اینکه روز آتش‌نشانی در پیش است، یاد و خاطره شهید آتش‌نشان، فؤاد اورنگی را گرامی داشت و تصریح کرد: وی از پرسنل حرفه‌ای و خدوم سازمان آتش‌نشانی بندرعباس بود که در عملیاتی در خارج از شهر بندرعباس و در منطقه هشت‌بندی شهرستان میناب برای خارج کردن یک جسد محبوس در چاه به شهادت رسید. لذا همینجا دو نکته عرض می‌کنم نخست اینکه شهردار گزارش کامل این اتفاق ارائه دهد تا از زوایا بررسی شود تا مشخص شود نکات مختلف به درستی انجام شده یا خیر؟
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: دیگر اینکه شهرداری بندرعباس و به ویژه آتش‌نشانی بندرعباس به عنوان معین استان در نظر گرفته می‌شود لذا از دستگاه‌های بالادستی و دولت تقاضا داریم که در تجهیز آتش‌نشانی شهر بندرعباس اقدام کنند. چراکه گاها سن ماشین‌آلات امدادی شهر بندرعباس بالغ بر ۳۰ سال است، لذا حادثه ای رخ می‌دهد نباید جان مردم به دلیل کمبود تجهیزات به خطر بیفتد و لازم است برای حفظ جان و مال مردم، این حمایت صورت گیرد.