عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در جلسات آینده طرح سؤال کتبی را خدمت شهرداری بندرعباس ارسال می‌کنیم، درآمد شهرداری پایین آمده است و مردم درخواست‌های مختلفی دارند. اگر اقدامی نشود در جلسات آینده طرح سؤال از شهردار بندرعباس انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، احمد کناری نژاد در نطق پیش از دستور خود با اشاره به اینکه در این مدت تذکراتی را به شهردار بندرعباس داده‌ایم اما متأسفانه می‌بینیم شهرداری کماکان همان مسیر اشتباه را طی می‌کند، اظهار کرد: درباره عملکرد بودجه ۱۴۰۲ شهرداری، بحث‌های زیادی وجود دارد. شهرداری عملکرد قابل قبولی نداشته و تذکراتی که داده‌شده نیز به‌جایی نرسیده است‌.

وی بابیان اینکه درآمد شهرداری بندرعباس در سال ۱۴۰۲ حدود ۷۰ درصد است و به ۱۰۰ درصد نرسیده است، افزود: یکی از مهم‌ترین معیارهای شهرداری بحث درآمد است. بسیاری از شهرها در همین شرایط اقتصادی درآمد ۱۰۰ درصد کسب کرده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: همچنان پس از دو سال پروژه‌‌های نیمه‌تمام شهر ازجمله پروژه پایانه مسافربری، پل‌های سطح شهر و غیره نیمه‌تمام مانده‌اند و درصد پیشرفت پروژه‌ها قابل‌قبول نیست.

کناری نژاد تصریح کرد: تیم فوتبال شهرداری دو سال متوالی در شرایط نامناسبی به سر می‌برد. وضعیت جمع‌آوری زباله‌ها قابل‌قبول نیست و هنوز بسیاری از شهروندان از این مسئله گلایه دارند. عدم نگهداشت شهر، عدم ساماندهی دست‌فروشان و وانت‌بارهای سطح شهر، بازگشایی معابر در محلات کمتر برخوردار، عدم اجرای پروژه‌ی شهربازی ۷ هکتاری و بوستان ۵۰ هکتاری، عدم اجرای مصوبات شورای ششم، ترافیک شهر و... همه این موارد گلایه‌هایی از عملکرد شهرداری بندرعباس است.

وی بابیان اینکه در جلسات آینده طرح سؤال کتبی را خدمت شهرداری بندرعباس ارسال می‌کنیم، افزود: در این دو سال هیچ‌کدام از این موضوعات به سرانجام نرسیده است و همچنان بلاتکلیف هستند. با این مبلغی که مسئولان شهری از ارزش‌افزوده کسب می‌کنند درآمد شهرداری پایین آمده است و مردم درخواست‌های مختلفی دارند. اگر اقدامی نشود در جلسات آینده طرح سؤال از شهردار بندرعباس انجام خواهد شد.

انتهای پیام/