رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس مطرح کرد ؛

لزوم اقدامات بلند مدت دستگاه های اجرایی در زمینه تحکیم بنیان خانواده/ دستگاه های اجرایی یاریگر شهرداری باشند


رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: اینکه در خصوص هر موضوعی، دستگاه های اجرایی در موضوعات اجتماعی به طور مستقل عمل کنند، رضایت بخش نیست و ضرورت دارد برای اقدامات بلند مدت تمامی دستگاه های اجرایی در کنار هم گام بردارند و یاریگر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس باشند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، احمد عامری سیاهویی در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس که با حضور رئیس شورا، اعضای کمیسیون و مدیران سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: حفظ و تحکیم بنیان مقدس خانواده، نیازمند دریافت آموزش های ویژه برای جلوگیری از کاهش آسیب های اجتماعی است.

وی افزود: درخواست حوزه علمیه خواهران مبنی بر ایجاد زیرساخت از سوی شهرداری بندرعباس برای پیشگیری از اقدامات معاندین جمهوری اسلامی ایران که در این برهه حساس خانواده ها، جوانان و نوجوانان را درگیر کرده و همچنین جهت تقویت باورهای دینی، اعتقادی و استحکام بنیان خانواده و شهروندان، بررسی شد.

عامری سیاهویی با بیان اینکه جامعه هدف ما مادران بوده چرا که باغبانان زندگی مادران هستند، ادامه داد: باید به سمتی برویم که مشکلات روحی و عاطفی خانواده ها را بر طرف نماییم.

وی تصریح کرد: اینکه در خصوص هر موضوعی، دستگاه های اجرایی در موضوعات اجتماعی به طور مستقل عمل کنند، رضایت بخش نیست و ضرورت دارد برای اقدامات بلند مدت تمامی دستگاه های اجرایی در کنار هم گام بردارند و یاریگر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بندرعباس عنوان کرد: طرح ویژه آموزش خانواده ها در زمینه های مختلف و در سطح محلات توسط اساتید مربوط به هر حوزه انجام می شود که پس از دستور شهردار، تفاهم نامه ای با حوزه علمیه خواهران منعقد خواهد شد.