اخبار

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در یکصد و بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: امروز چند مسئله مهم تصویب شد که دو مورد آن تجهیز ماشین آلات آتش نشانی و استخدام فرزندان کارکنان فوت شده است.

سید محمدرضا موسوی ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش در یکصد و بیست و نهمین جلسه رسمی این شورا، اظهار کرد: ان شاءالله خداوند ما را در راه امام حسین(ع) قرار دهد و یاد می‌کنیم از شهدای حادثه ایرباس ۶۵۵ که در آسمان خلیج‌فارس به دست گستاخ‌ترین و دشمن‌ترین دشمن‌ها و در نابرابرترین حالت ممکن به درجه رفیع شهادت رسیدند و یاد می‌کنیم از ۶۶ شهید کودکی که در این پرواز آسمانی شدند.

احمد کناری‌نژاد در نطق پیش از دستور یکصد و بیست و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و شهادت سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین اظهار کرد: بی تردید نام امام حسین (ع) و یارانش در تاریخ بشریت نامی ماندگار است، آنها با دست خالی از منظر عده با لشکر تا بن و دندان مسلح عمر و عاص عمر سعد ابن زیاد و یزدیان جنگیدند و درس آزادگی، شهامت، ایثار، ظلم ستیزی، مقاومت و پایداری به بشریت دادند.

 
اسماعیل بواشه در نطق پیش از دستور یکصد و بیست و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم وايام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسين(ع) و هفتاد و دو تن از يارانش به انتخابات اشاره کرد و گفت: بار دیگر ملت غيور ايران با حضور درصحنه انتخابات ریاست جمهورى حماسه دیگری آفريدند و توانستند نقشه هاى ، دشمنان اسلام و انقلاب را نقش برآب كنند.

 رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با صدور پیامی انتخاب دکتر پزشکیان به عنوان نهمین رئیس‌جمهور را تبریک گفت.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: هر شخص در هر پست و مقام که خدمت می‌کند باید هوای نفس، خودخواهی و زیاده‌خواهی را قربانی و از بین ببرد تا خدمت خالصانه در راه خدا داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، فریده عامری اظهار کرد: یکی از راه‌های الگوسازی کودکان قصه‌گویی است و کودکان برای خودشان از شخصیت‌های قصه الگو برداری می‌کنند و این شخصیت می‌تواند مذهبی و یا ملی باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به ویژگی رئیس جمهور شهید، گفت: یکی از ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی، سادگی و صمیمیت ایشان بود ولی این سادگی و صمیمی، انتخاب خودشان بود، نه از جبر زمانه یا از سیاست باشد.

زیر مجموعه ها