اخبار

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: متاسفانه سهم مردم بندرعباس از صنایع بزرگ دود و آلایندگی و بیماری های مختلفی است که  دامن مردم را می گیرد و منابع و سود آن و بهره‌اش باید کسانی دیگر ببرند. 

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: مسئولین استان هرمزگان! با توجه به مشکلات معیشتی مردم، به دادشان برسید!مردم شریف و نجیب مسئولیت خود را می دانند و همیشه به مسئولیت خود در قبال نظام و انقلاب عمل کرده اند، اکنون زمان انجام وظیفه مسئولین است. چرا که مردم با حضور خود در تمامی صحنه ها نشان داده اند که پای این نظام و انقلاب ایستاده اند. نمونه آن مشارکت پر شور و حضور پر شکوهشان در انتخابات بود.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در ترویج فرهنگ قرآنی تلاش بیشتری کند و انتظاری که مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) از جامعه ما دارند تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآنی در کشور است که اگر میزان تناسب بگیریم نسبت به جمعیت شهر بندرعباس ما در کجا قرار داریم؟

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در جلسات آینده طرح سؤال کتبی را خدمت شهرداری بندرعباس ارسال می‌کنیم، درآمد شهرداری پایین آمده است و مردم درخواست‌های مختلفی دارند. اگر اقدامی نشود در جلسات آینده طرح سؤال از شهردار بندرعباس انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، اسماعیل رئیسی حسنلنگی در نطق پیش از دستور خود، گفت: شهادت فرزند ایران اسلامی و فرزند هرمزگان شهید سرافراز شهید القدس مدافع حرم «شهید رضا زارعی» را محضر مردم شریف و نجیب استان هرمزگان و خانواده محترم و معزز ایشان و همرزمان دلاور ایشان و مردم خوب شهر بندرعباس و بخصوص مردم زادگاه این شهید والا مقام بخش شمیل و روستای کرمون تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

رئیس شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه یکی از نرم‌افزارهای خوب جهاد تبیین راهیان نور است، گفت: راهیان نور ما را با فضا و روحیاتی که باعث شد ما در مقابل نبرد تمام اهریمن‌ها پیروز شویم آشنا می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: ما در راه آزادی قدس قدمی به عقب بر نمی‌داریم، پا پس نمی کشیم و برای کمک به مردم غزه در این فشارهای مختلف خون و جان می‌دهیم و در کنار این عزیزان خواهیم بود.

جهانگیری، مدیرکل ارشاد اسلامی استان هرمزگان از ظرفیت‌های نهفته در کشورمان سخن گفت و بیان کرد: تنوع مذاهب و خرده فرهنگ‌ها برایمان یک فرصت است.

عباسی،رئیس کمسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بندرعباس از تصویب 18 مصوبه در نشست مشترک روسای کمیسیون های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شوراهای مراکز استان‌های کشور خبر داد

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان با بیان اینکه اکنون 45 سالگی انقلاب اسلامی خود را جشن گرفته‌ایم،گفت: پیشرفت کشور در احیای تمدن نوین اسلامی است. 

 

سرپرست فرمانداری بندرعباس از لزوم خروج از سیاست‌زدگی در جامعه به نفع مردم سخن گفت و افزود: حکمرانی مردمی مورد توجه است.

زیر مجموعه ها