پیام تبریک رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر بندرعباس در پی ارتقای رتبه ورزش بانوان استان هرمزگان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس ، رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر بندرعباس در پیامی ارتقای رتبه ورزش بانوان استان هرمزگان در کشور را تبریک گفت.

فریده عامری سیاهوئی رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت :
بر خود می بالم و بسیار خرسندم که امروز با سرافرازی شاهد ارتقا رتبه ورزش بانوان استان هرمزگان از بیست و چهارم به هشتم کشوری درسال ۱۳۹۹ می باشم و این شایستگی‌ها را که، چون برگ زرینی بر دفتر تاریخ ورزش استان خوش خواهد درخشید را تحسین کنم.

اینجانب این افتخار آفرینی را به تک تک ورزشکاران ، قهرمانان هیئت های ورزشی ، مربیان ، داوران بانوی استان که شکوه موفقیت های آنها موجب ارتقا جایگاه ورزش بانوان در کشور شد را تبریک می گویم و از تلاش‌های مجدانه و حمایت های بی دریغ اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، معاونت توسعه ورزش بانوان و ادارات ورزش و جوانان شهرستانها که موجبات شادی، غرور ، سرافرازی و انگیزه وافر برای سایر بانوان را فراهم کردند، قدردانی می‌کنم.

آنچه در قاب موفقیت های ورزش بانوان استان جلوه گر شد، استمرار عزت و ارائه الگوی بانوی توانمندی است که با پشتکار وایستادگی در بستر ورزش و فرهنگ رخ می نماید و نشاط و امید را به جامعه و خانواده خود هدیه می کند.
در سال جدید ، برای همه شما عزیزان از درگاه حق طلب سلامتی ، موفقیت و درخشش بیش از پیش دارم .