فاطمه جراره ، رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس :
هیاهو برای هیچ نکنید

به گزارش شورای اسلامی شهر بندرعباس ، «فاطمه جراره»، رئیس شورای شهر بندرعباس در ابتدای سی و چهارمین جلسه رسمی این شورا ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه (س) و حادثه جنایت آمیز و اسفبار حمله تروریستی و هتک حرمت به ساحت مقدس علی ابن موسی الرضا(ع) که باعث به شهادت رسیدن دو روحانی مظلوم که نشان دار کار جهادی و انقلابی بودند ، گفت:
جا دارد یادآوری کنم همه‌ی ما برای حضور در شورا از مردم رای گرفتیم و باید اصل کارمان را رفع مشکلات مردم در سطح شهر بندرعباس و فراهم کردن شرایط بهتر برای شهروندان بگذاریم.
جراره افزود: بنده پرداختن به حواشی را قطعا مضر کار شورا و نظارت بر شهرداری می‌دانم از همین رو تخریب‌هایی را که علیه من انجام شد و به دروغ شکل گرفت را پاسخ ندادم ، مردم شهر بر من منت نهادند و سه دوره بنده را به عنوان نماینده خود انتخاب کردند و همین لطف مسئولیت من را سنگین تر می کند و مردم نیز خادم خودشان را به خوبی می شناسند.

وی با بیان اینکه هر زمان به ساحت شورای شهر یا پارلمان محلی تعرض می‌شود بر خود لازم می‌دانم یک سری از مسائل را پاسخ دهم، گفت: متاسفانه در فضای مجازی شاهد یکسری مطالب در این هفته بودیم که با سربرگ شورا به ساحت شورا توهین شده بود ، دوستان و همکاران گرامی هدیه‌هایی که از سمت برخی از پیمانکاران شهرداری برای اعضای شورا و پرسنل شهرداری فرستاده شده نه توصیه‌ای از سمت شورا وشهرداری بوده و نه از آن استقبال شده است.
جراره گفت: این هدایا به هیچ عنوان تحویل بنده و دفتر بنده نشده و به دستور بنده نیز توزیع نشده است، اما طبق روال معمول این اتفاق افتاده و یک پیمانکار از سمت خودش یک مجموعه فرهنگی شامل کتاب ، سررسید ، چند عدد ماسک خودکار ، جاسوئیچی و یک جلد کتاب برای ترویج فرهنگ کتابخوانی را به اعضای شورا برای سال جدید هدیه داده است.
برخی دوستان به گونه‌ای رفتار کردند که دادن هدیه به اعضای شورا و کارمندان شهرداری شائبه ایجاد کرده است و دوستان می توانستند این بسته را تحویل نگیرند و این کار درستی بود و در کل دادن هدیه به اعضای شورا یا حتی کارمندان شهرداری توصیه نمی شود. مطمئن باشید کسی با این نوع هدایا ترغیب نمی‌شود که کاری برای پیمانکار انجام دهد.
رئیس شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه سوال این است که مگر رئیس شورا این هدایا را ارسال کرده است که با سربرگ شورا آن‌ها را برمیگردانید، گفت: بعید است پذیرفتن یک کتاب یا تقویم در روند نظارت شورا اختلالی ایجاد کند ، اما و دوستان به گونه ای رفتا ر می کنند که اعضای شورا و رئیس شورا را مورد اتهام قرار دهند و این موضوع متاسفانه خودزنی است که در دوران سه دوره ای بنده در شورا خدمت کرده ام بی سابقه است .
جراره خطاب به برخی اعضای شورای شهر گفت: برشاخه‌ای نشسته‌اید و بُن می‌برید ، این درختی که در حال قطع کردن آن هستید مردم شهر به آن امید بسته اند ، امید مردم را ناامید نکنید.چرا دوستان به خاطر مشکلاتی که اطرافشان ایجاد شده است دست به تخریب می‌زنند‌.
وی اضافه کرد: مسائل خیلی مهم تری وجود دارد که شورا باید به آن بپردازد و اگر دوستان خیلی برایشان مهم است، کارگران و پرسنل شهرداری در این شرایط سخت اقتصادی هنوز حقوق اسفندماه خود را دریافت نکرده‌اند. دوستانی که حامی شهردار هستند هر چند که ماهم علاوه بر واقف بودن وظیفه مان که نظارت به امور شهرداری است هم حامی شهردار و هم تمام تلاش ها و حرکت برای بهتر شدن شرایط شهرداری خواهیم بود ، آیا دست خالی کارگر و پرسنل موضوع مهم‌تری نبود؟ که هدیه ای را که یکی از پیمانکاران برای شما ارسال کرده را به رئیس شورا آن هم با سربرگ شورا برگردانید و در فضای مجازی در بوق و کرنا کنید مردم می‌دانند هدف از این کارها چیست به جای تخریب دیگران که باعث شود شان شورا پایین بیاید دست به دست هم بدهیم که ضعف‌های شهرداری را برطرف کنیم. در یک کلام هیاهو برای هیچ نکنید.