عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس خطاب به شهردار گفت: با توجه به اتفاقات اخیر و نگرانی شهروندان و جوانان ، پیشکسوتان و دلسوزان تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از نتایج ضعیف و حیف و میل شدن اموال بیت المال و خرج هزینه های هنگفتی در تیم فوتبال شهرداری و عدم استفاده از ظرفیت بازيكنان بومی ،شهردار باید پاسخگو باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس،اسماعیل رئیسی حسنلنگی در یکصد وششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس، با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: جامعه معلولین استان هرمزگان برای اجرای برنامه ها نیاز به حمایت دارند. باید مصوبات قبلی در سریعترین زمان انجام شود.

وی در خصوص وضعیت تیم فوتبال شهرداری بندرعباس با تذکر به شهردار، افزود: با توجه به اتفاقات اخیر و نگرانی شهروندان و جوانان ، پیشکسوتان و دلسوزان تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از نتایج ضعیف و حیف و میل شدن اموال بیت المال و خرج هزینه های هنگفتی در تیم فوتبال شهرداری و عدم استفاده از ظرفیت بازيكنان بومی ،شهردار باید پاسخگو باشد.

رئیسی حسنلنگی ادامه داد: متاسفانه مدیریت ضعیف در تیم داری فوتبال شهرداری علیرغم هزینه های ۲۰ الی ۳۰ میلیاردی برای لیگ دسته دو کشور باعث شده شرایط تیم شرایط خوبی نباشد.

وی اضافه کرد: قبلا این موضوع را نیز تذکر داده بودم ، امروز تیم فوتبال شهرداری در جدول ۱۴ تیمی با باخت دیروز از ۹ بازی با ۹ امتیاز در رده دهم قرار دارد که این موضوع قابل قبول نیست.

رئیسی تصریح کرد: این نابسامانی در تیم فوتبال باعث نارضایتی جوانان و ورزشکاران بومی شده است.بنده شاهد چند بازی تیم فوتبال در ورزشگاه خليج فارس بودم و از نزدیک دغدغه جوانان ورزشکار و اعتراض شدید اهالی ورزش را نسبت به عدم استفاده از ظرفیتهای بومی را شاهد بودم .آقای شهردار مانده ام در این كه ! چه کسی در خصوص تیم فوتبال شهرداری تصمیم می گیرد؟از هر کسی می پرسیم می گوید ما خبر نداریم.

این عضو شورا عنوان کرد: انتخاب سرمربی با کارنامه ناموفق با آن حواشی و درگیری هایی که بین تماشاگران و بازیکنان در فصل ۹۶ / ۹۷ در همين تيم شهرداري رخ داد با چه معیار و شاخصي انتخاب شد ؟حال شعار و صحبت های خودتان و مدیران شهرداری در همین صحن يادتان رفته ، قول هایی که به اعضای شورای شهر بندرعباس و اهالی فوتبال و جامعه ورزش داديد ، که ۷۰ درصد حداقل از نیروهای بومی استفاده شود به کجا رسید؟

وی اضافه کرد: ما امروز متاسفانه شاهد آن هستیم که ۹۵ درصد از بازیکنان غیربومی هستند .چرا حق بازیکنان و جوانانی که در این شهر هستند ، از درآمد و بودجه شهرداری خرج می کنیم داده نمي شود ، چرا از اینها استفاده نمی کنید که جای تاسف دارد.جناب آقای شهردار با توجه به تذکرات متعدد، بنده و همکارانم در شورای شهر بندرعباس بخاطر بی توجهی به عدم استفاده از ظرفیت های بومی و ماندگار در ورزش شهرداری به خصوص تیم فوتبال کوتاه نخواهیم آمد.

وی همچنین درخصوص عدم واریز حقوق آبان ماه، کارکنان شهرداری خواستار توجه شهردار به این موضوع شد.

رئیسی در پایان با اشاره به اتفاقات اخیر در صحن شورا که باعث نگرانی روحانیت گردید ضمن عذرخواهی از جامعه روحانیت، تصریح کرد: با صدای رسا و بلند حمایت قاطع خودم را از روحانیت و همچنین همکارانمان حاج آقا عامری، چهره آشنا ، روحانی مومن،متعهد،متدین و مورد وثوق مردم شریف شهر بندرعباس و همچنین حاج آقا حیدری عزیز و بزرگوار اعلام می دارم.

انتهای خبر/