فریده عامری ، عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس :
شهرداری در تمامی پروژه های خود طبق قوانین و مقررات می بايست شرکت های دانش بنیان؛ خلاق و نوآور را در اولویت قرار دهد / سرانه ورزشی؛ درمانی و آموزشی محلات کم برخوردار نا امید کننده است پروژه های جدید شهرداری با اولویت این مناطق تعریف شود

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس ، فریده عامری عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در نطق پیش از دستور سی و پنجمین جلسه رسمی این شورا ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام حزن و اندوه شیعیان و شهادت حضرت امیر المومنان (ع) اظهار داشت :
طی نشست چند روز اخیربا جناب آقای آخوندزاده مدیرکل محترم امور مالیاتی استان از همکاری و مساعدت ایشان در راستای پرداخت سهم مالیات بر ارزش افزوده جهت حل مشکل حقوق معوق پرسنل خدوم شهرداری کمال تشکر را دارم‌.

وی عنوان کرد : با توجه به نام گذاری سال جاری توسط رهبری معزز و معظم انقلاب با عنوان تولید ؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین پیشنهاد می‌شود مجموعه شهرداری با کمک سایر دستگاه ها ضمن ارسال فراخوان از شرکت های دانش بنیان و فناور جهت حل معضلات شهری؛ زیبا سازی شهر ؛ ایجاد راهکار جهت کسب درآمد پایدار و همچنین هوشمند سازی شهر اقدام نماید.
ضمنا شهرداری در تمامی پروژه های خود طبق قوانین و مقررات می بايست شرکت های دانش بنیان؛ خلاق و نوآور را در اولویت قرار دهد.

عامری در ادامه افزود : در سال گذشته به مردم خوب محله سه راهه برق در جلسه ای که به همراه همکاران محترم شورا و مدیران محترم شهرداری در مسجد آن محله حضور داشتیم قول ایجاد یک ایستگاه آتش نشانی در آن محدوده را داديم ، لطفا قبل از بروز هرگونه بحران جدی در اسرع وقت این ایستگاه ایجاد شود و گزارش پیشرفت اقدامات خود را به مردم بدهیم.

این عضو شورا گفت : سرانه ورزشی؛ درمانی و آموزشی محلات کم برخوردار نا امید کننده است پروژه های جدید شهرداری با اولویت این مناطق تعریف شود.
وی در پایان گفت : بخش پر رنگی از برنامه های شهردار محترم تاسیس و راه اندازی سازمان ساحل بود. لطفا گزارش اقدامات در راستای ایجاد این سازمان را به صورت شفاف به شورا و شهروندان محترم ارائه نمایند . با توجه به ساحلی بودن شهر بندرعباس ضرورت راه اندازی این سازمان بیش از پیش احساس می‌شود.