عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس :
بومی ها کجای تیم فوتبال شهرداری بندرعباس هستند؟
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با طرح سوالاتی در خصوص تیم فوتبال شهرداری بندرعباس،تذکراتی را به شهردار ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، اسماعیل رئیسی حسنلنگی در نطق پیش از دستور پنجاه و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس، ضمن تقدیر از حساسیت نسبت به خدمات تیم فوتبال شهرداری، اظهار کرد: باید یادآوری کنیم که هدف از تیم داری شهرداری بندرعباس چه بود؟ آیا غیر از این بوده که تقویت نشاط اجتماعی، معرفی استعدادهای بومی و کمک به چرخه تقویت شهر بندرعباس باشد؟

وی افزود: در فصل جاری قرارداد بیش از 20بازیکن غیربومی به امضا رسیده که چیزی مخالف هدف و وعده های شهردار محترم بوده است، تذکر بنده به شهردار بندرعباس در خصوص تیم فوتبال شهرداری بندرعباس که سوالات زیاد و نقدهای جدی بر تیم است، سوال اول اینکه چرا شهرداری بندرعباس از ظرفیت ورزشکاران بومی فوتبال استان در تیم استفاده نکرده است؟ مگر در استان هرمزگان بازیکن فوتبالیست در حد نیمکت تیم هم نداریم؟

رئیسی ادامه داد: حال جای بسی تاسف است تیم شهرداری فصل گذشته که غالب بازیکنان بومی در ترکیب اصلی بازی می کردند و تیم به پلی آف رفت که اگر تدبیر درستی اندیشیده می شد، چه بسا که تیم، اکنون در لیگ دسته یک کشور بود.

منشی شورای شهر بندرعباس گفت: آنچه مشخص است بی برنامگی و بی تدبیری از ابتدای فصل جاریست که سبب شده به دلیل عدم صدور کارت بازیکنان فشار روانی روی تیم و علاقمندان و هزینه میلیونی بر شهرداری بندرعباس تحمیل نموده است و باید شهردار محترم در اسرع وقت نسبت به پیگیری و اعلام گزارش به شورا اقدام نماید.

وی تصریح کرد: با توجه به گذشت 24روز از مهرماه هنوز حقوق شهریورماه پرسنل محترم شهرداری واریز نشده است. شهردار محترم باید هرچه سریعتر نسبت به این موضوع اقدامات لازم را مبذول دارد.