عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس:
هر کجا دست های پشت پرده و وسوسه های افراد خارج از گود پای کار آمده، مردم بیشترین آسیب را متحمل شده اند
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، عیسی عباسی در نطق پیش از دستور پنجاه و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس،ضمن تبریک هفته وحدت، اظهار کرد: از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم تا جنگ و خونریزی و ترور در تمام کشورهای مسلمان پایان یابد و وحدت میان شیعه و سنی، آنچنان که در ایران اسلامی حکمفرماست، عالم گیر گردد.

وی افزود: نمونه فتنه اخیر نیز اغتشاشات در برخی شهرهای کشور عزیزمان بوده است که دشمن خارجی و رسانه های انگلیسی از باطن پاک نوجوانان و جوانان ایرانی سواستفاده نموده و اعتراض ساده مردم را به اغتشاش و برهم زدن نظم و امنیت تبدیل نمودند تا نمونه جنگ داخلی سوریه و عراق و افغانستان را در ایران اسلامی نیز پیاده نمایند.

عباسی ادامه داد: نباید در میان اغتشاشات و آشوب ها، برخی مطالبات به حق مردم را نیز فراموش کرد. بیکاری، مشکلات معیشتی، فاصله طبقاتی و بی عدالتی اجتماعی، از جمله  مطالبات به حقی هستند که در میان شعارهای حرمت شکنانه اغتشاشگران گم شده است و می بایست مسئولین امر هرچه سریعتر نسبت به رسیدگی این مطالبات به حق اقدام نمایند.

وی عنوان کرد: نزدیک به یک سال از هشدارهای رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین و تطهیر رژیم منحوس پهلوی توسط رسانه های انگلیسی و پیاده نظام داخلی آنان می گذرد و دستگاه های فرهنگی متولی این امر، جز طراحی پوستر و برگزاری دوره ها و همایش های آبکی برای صرف بی حاصل بودجه هیچ کار مفید دیگری انجام ندادند.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: البته این متولیان بی لیاقت فرهنگی می توانند حاصل کم کاری های خود و بی توجه به توصیه های امام خامنه ای را در کف خیابان به خوبی مشاهده کنند.

وی افزود: هرچند که اختلاف نظر و سلیقه در هر گروه اجتماعی و مدنی، حتی پارلمان های محلی و ملی، امری طبیعی است اما امید دارم با قطع دست های شیطانی از این اجتماعات، مردم و منافع شهری و ملی کمترین آسیب را ببینند.

عباسی تصریح کرد: تجربه ثابت کرده است هر کجا دست های پشت پرده و وسوسه های افراد خارج از گود پای کار آمده است، مردم بیشترین آسیب را متحمل شده اند.

وی اضافه کرد: نمونه کوچکتر این آسیب ها را می توان در شهر بندرعباس مشاهده کرد که برخی مسئولین بر تصمیمات اشتباه خود پافشاری کرده و برای پوشاندن خطای خود و جریان فکریشان نه تنها بر روشنایی چشم می بندندکه قصد دارند تمام عالم را تاریک نمایند تا ثابت کنند خطایشان صواب بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس عنوان کرد: راحت ترین راه دستیابی به این موضوع نیز ایجاد اختلاف میان اعضای شورای شهر است تا با شعار کثیف تفرقه بیانداز و حکومت کن، در محافل عمومی دست های مخملی نشان دهند و از لزوم وحدت و همدلی صحبت کنند و حتی منکر ایجاد شورای اقلیت و اکثریت و چهار و هفت شوند اما در عمل از هیچ تلاشی برای ایجاد تفرقه فروگذار نکنند.

وی ادامه داد: غافل از آنکه در عصر فضای مجازی و ارتباطات قرار داریم و مردم همانطور که دستهای مخملی را می بینند، شمشیرهای از نیام برآمده را نیز مشاهده می نمایند.

عباسی گفت: عملی شدن تهدیدات برخی اعضا درخصوص انتخابات کمیسیون ها و هیئت رئیسه و ... که تماما با آرای 4به 7 به نفع گروه اکثریت بود، مهمترین گواه بر این مدعاست که صحبت از وحدت و همدلی تنها لق لقه زبان، صاحبان دست های مخملی است که اخیرا پا را فراتر نهاده و فتوای مباح نمودن خون صادر می نمایند.

وی اضافه کرد: از همان آغازین روزهای شروع به کار شورا، اعلام نمودیم با اقتدا به مولایمان امام حسین(ع) تن به
شمشیر ظلم می دهیم اما هیهات از ذلت گوش بفرمانی به دستورات خارج از شورا ، لذا عزیزان تا می توانید تهدید و تخریب نمایید که اجر مبارزه با پلیدی و پلشتی در سختی جهاد است.

این عضو شورا خاطرنشان کرد:قبل از توفیق حضور در شورا به مردم قول دادیم، جز منافع مردم، ایجاد عدالت و مبارزه با فساد برای آبادانی شهرمان هیچ خط قرمزی نداریم، افتخار می کنم که امروز نزد مردم و خدای متعال روسفیدیم که علی رغم همه کارشکنی ها و سنگ اندازی ها، محکم و استوار به پیش می رود و منافع مردم، عدالت و مبارزه با فساد، همانگونه که برای ما خط قرمز است برای مجموعه مدیریت شهری نیز به عنوان یک اولویت  در دستور کار قرار دارد که با تداوم این مسیر شاهد شتاب بیشتر قطار آبادانی شهر عزیزمان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: فصل استفاده از فضاهای تفریحی و پارک ها در بندرعباس نزدیک است و مردم بندرعباس همچنان منتظر وعده شهربازی، اما قوم بنی اسرائیل همچنان در پی کارشکنی.ولو آنکه مصوبه سنگ اندازانه حتی رای نیاورد. چه برسد به سنگ اندازی های هماهنگ شده.در جلسات با ژست های آنچنانی، صحبت از جذب سرمایه گذار می کنیم در حالی که آنچنان فضا را با حاشیه سازی ها برای سرمایه گذار شهربازی بندرعباس ناامن نموده ایم که هیچ سرمایه گذاری جرات ورود به این حوزه در شهر بندرعباس را ندارد.

عباسی افزود: همین موضوع را تعمیم بدهید ده ها مصوبه دیگر که جز فرصت سوزی، عایدی دیگری نداشته است. کدام یک از اعضای شورای شهر بندرعباس می تواند فردای قیامت پاسخگوی 700هزار شهروند بندرعباسی درخصوص افزایش قیمت چند میلیارد تومانی احداث شهربازی طی این مدت باشد؟

وی تصریح کرد: به والله قسم هرکسی که با بهانه جویی، احداث شهربازی و سایر پروژه های عمرانی شهرداری را به تاخیر می اندازد باید برای هرروز تاخیر آن در قیامت پاسخگو باشد.

عضو شورای شهر بندرعباس عنوان کرد: در جلسات قبل نیز عرض کردم برای پیشبرد سریعتر موضوعات و برداشتن موانع و بهانه ها، حاضرم صورتجلسات مصوبات را به درب منزل تک تک اعضا ببرم اما غافل از آنکه کسی را که خودش را به خواب زده نمی توان بیدار کرد.

وی اضافه کرد: از اداره کل راهداری و حمل و نقل در خواست دارم تا نسبت به طراحی و اجرای پروژه تقاطع سایت به اسکله شهیدرجایی که روزانه گذرگاه هزاران نفر از کارکنان صنایع غرب شهر است اقدام عاجل نمایند.

عباسی در پایان  خاطرنشان کرد: همچنین از شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان نیز درخواست دارم تا هرچه سریعتر نسبت به جابجایی و ایمن سازی تیرهای برق که در وسط معابر قرار دارد و موجب ایجاد خسارت های مالی و جانی فراوانی به وسائل نقلیه و عابرین شده، اقدام نمایند.