عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: اوضاع کنونی تیم فوتبال شهرداری باعث نگرانی اهالی ورزش دوست بندرعباسی شده، از شما تقاضا می کنم که سریعا نسبت به رفع این نگرانی تعجیل بفرمایید چرا که به هیچ وجه زیبنده ورزش این شهر نبوده و نیست.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، حسن سالاری در نطق پیش از دستور یکصد و ششمین جلسه رسمی شورای شهر بندرعباس،ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س)،همچنین تبریک روز معلولین و تاکید بر تلاش برای رفع مشکلات این عزیزان، ‌با اشاره به آیه ۱۴ سوره صف و آیه ۸۲ سوره یس، اظهار کرد: علما همیشه مروج دین و دینداری و ملجأ مردم بوده‌اند. مردمدار بودن، مردم یار بودن، در کنار مردم بودن، با مردم زندگی کردن، جزو ویژگی‌های علما از روز اول و در طول قرن‌ها بوده است.

وی افزود: شما تاریخ را نگاه کنید، همیشه دعوایی، اختلافی، مشکلی بوده، پیش عالم می‌آمدند. درد دلی داشتند، با عالم بیان می‌کردند. حتی قدیم روانپزشک نبود، نزد همین علما می‌آمدند، خودشان را تخلیه می‌کردند، مشکلات زندگی‌شان را می‌گفتند و عالم آنها را هدایت و نصیحت می‌کرد. اهل النصیحه بودند.

سالاری با اشاره به بیان امیرالمؤمنین (ع) ، تصریح کرد: امیر المومنین سفارش کرد و فرمود: اهل البلاء والنصیحه به خلیفة دوم سفارش کرد که آدم‌های سختی دیده (اهل البلاء) و آنهایی که خیرخواه مردم هستند استفاده کنید؛ آنهایی که اهل البلاء و النصیحه هستند؛ آنهایی که در زندگی سختی دیده‌اند، آنهایی که رنج دیده‌اند، آنهایی که انقلاب را دیده‌اند. آنهایی که فراز و نشیب دوران نهضت اسلامی را دیده‌اند، آنهایی که جبهه‌های جنگ را دیده‌اند، آنهایی که سختی‌های فراوان را دیده‌اند، و همیشه هم خیرخواه هستند. هم اهل البلاء هستند، هم اهل النصیحه هستند. حضرت به خلیفه دوم نصیحت کرد و سفارش کرد، که از اینها استفاده کن!و به راستی اینان همان علما و روحانیون هستند که همه ما درس آموخته مکتب آنهاییم و تربیت شده همین عزیزان.

وی ادامه داد: در خصوص وضعیت تیم فوتبال شهرداری بندرعباس، باید بگویم شهردار بزرگوار! اوضاع کنونی تیم فوتبال شهرداری باعث نگرانی اهالی ورزش دوست بندرعباسی شده از شما تقاضا می کنم که سریعا نسبت به رفع این نگرانی تعجیل بفرمایید چرا که به هیچ وجه زیبنده ورزش این شهر نبوده و نیست.

انتهای خبر/