رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر خبر داد:
لباس پاکبانان بندرعباس استانداردسازی می‌شود

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس از ابلاغ دستورالعمل یکسان‌سازی و استاندارد کردن لباس پاکبانان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ، احمد کناری‌نژاد با اشاره به برگزاری هفدهمين جلسه کمیسیون خدمات شهری این شورا، اظهار کرد: یکسان‌سازی و استاندارد کردن لباس پاکبانان، با توجه به حساسیت‌های این حوزه یک ضرورت محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ضعف‌های قابل توجهی در این زمینه وجود دارد، افزود: شرایط کاری پاکبانان به گونه‌ای است که باید در طول شب نیز فعالیت داشته باشند، به همین دلیل برخوردار بودن از شرایط مناسب و ویژگی‌های یک لباس ضروری است.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: بر همین اساس، پیگیری و تحقیقات لازم از سوی این کمیسیون صورت گرفته و بر اساس استانداردهای موجود، ضوابط مربوطه جهت اجرا به شهرداری ابلاغ شده است.
کناری‌نژاد گفت: افزایش تعداد و عرض نوارهای شبرنگ و همچنین استفاده از جنس مرغوب به جهت دید بهتر رانندگان یکی از مواردی است که باید مدنظر پیمانکاران و مدیران شهرداری برای تهیه لباس‌های جدید قرار داشته باشد.
وی ادامه داد: توجه به شرایط آب و هوایی فصول مختلف سال نیز، یکی دیگر از نکاتی است که مورد تاکید کمیسیون خدمات شهری قرار دارد، چرا که برخورداری از جنس مطلوب باعث تاثیر مثبت در نحوه عملکرد پاکبانان می‌شود.
کناری‌نژاد همچنین عنوان کرد: بر اساس ضوابط فوق، طراحی و دوخت نمونه‌هایی از لباس پاکبانان با نظر کارشناسان مربوطه توسط شهرداری انجام می‌شود و پس از آن شورا در رابطه با لباس‌های جدید نظر نهایی را اعلام می‌کند.